Maksimirska – Kvatrić: Cesta postaje ulica

maksimirska

Nalazi se na mjestu spoja Maksimira s Medveščakom i Donjim gradom, u području oko Maksimirske ceste od Kvaternikovog trga do parka Maksimir. U bližem okruženju smješteni su: Centar za kulturu i informacije Maksimir, Knjižnica Augusta Cesarca, gradska tržnica Kvaternikov trg i Dom zdravlja Zagreb-Istok. U obuhvatu je tramvajsko okretište Kvaternikov trg, kao i glavni autobusni terminal Kvaternikov trg s 8 linija, od čega 1 prema Zagrebačkoj županiji. Gradski značaj ogleda se u važnosti prometnog terminala, ali i u uređenju Maksimirske ceste te načinu njezina povezivanja s gradskim blokovima iz okruženja.

Predlaže se uređenje javnih gradskih površina duž Maksimirske ceste od Kvaternikovog trga do parka Maksimir uz poboljšanje njihovog povezivanja s okolnim gradskim blokovima i ulicama. Građani ukazuju na loše uređenje Maksimirske ceste za kvalitetno odvijanje pješačko biciklističkog prometa. Upućuju na mogućnosti boljeg uređenja parkovnih proširenja ulice i oblikovanje reprezentativnog prostora cjelokupne Maksimirske ceste.

/Users/majasurjak/Desktop/daz/zagreb za mene/tekst/cetvrtak/fwzz

7 Komentari na “Maksimirska – Kvatrić: Cesta postaje ulica

  1. Irena on 8. svibnja 2017. at 06:46 kaže:

    Kao stanovica Kvaternikovog trga, svakako podržavam uređenje Maksimirske ceste, ali staze za bicikliste predlažem rješavati alternativnim pravcima Petrova, Rendićeva, Crnčićeva. Ukloniti kante za otpatke koje narušavaju izgled ionako zapuštene Maksimirske, jer “život” nakon Kvaternikovog trga kao da “prestaje”. Nadalje OŽIVITI I OPLEMENITI SAM KAVATERNIKOV TRG ZELENILOM I URBANIM SADRŽAJIMA, kako bi se prenio duh “starog Zagreba” iz samog središta na šarmantni Kvatrić – prvi veći trg nakon Trga bana Jelačića prema Istoku. Iskreno vjerujem da će se naći načina za ozelenjavanjem i ukrasima cvijećem duž cijele Maksimirske do Parka Maksimir. Sermageova ulica bila je “slijepa” ulica do nove regulacije prometa prije desetak godina i predlagali smo da ostane takva uz sadnju platane i dijela zelene površine koja bi toj ulici dala svježinu i spriječila buku prometa s Maksimirske, no ostala je otvorena iako je obećano da će se “zatvoriti”. Nekako vjerujem da će se naći razumijevanja i volje da se to promijeni, jer je sasvim dovoljna Šulekova, a ne da vozači privatnih autobusnih prijevoznika koriste tu našu malu ulicu kao alternativni pravac izbjegavanja gužvi. Cijena kvadrata bila je znatno viša u ulici zbog mira i lokacije u kojoj nema prometa, nažalost to nije tako i ostalo. Vjerujem da ćete prepoznati prijedlog i razmisliti o njemu u inicijativi za promjene.

  2. Johan on 21. srpnja 2015. at 17:41 kaže:

    biciklistička staza bi se vrlo lako dala urediti u paralelnoj Crnčićevoj – Rendićevoj – Mandrovićevoj – Šrapčevoj ulici, na potezu koji je prometno daleko manje opterećen od same Maksimirske ceste, jedino je potrebno srediti zadnji dio prilaza samom Kvatriću. postoji i dobra paralela s južne strane, Rakovčeva -Štoosova.

    Nogostupe Maksimirske ostavite pješacima, i to tako da fizički spriječite naguravanje parkiranih vozila prema zgradama (gumeni zaustavnici) jer nekim ljudima očito nije vidljivo koliko smetaju, a ulicu vozilima i tramvaju.

  3. Dubravko Glasnović on 21. srpnja 2015. at 08:53 kaže:

    Poštovani,

    velika podrška ovoj ideji. Maksimirsku treba urediti i naći bolje rješenje za promet, pogotovo BICIKLISTIČKI i pješački, a uređenjem Maksimirske samim time će živnuti i ulice oko nje tj. one koje su spojene na nju. Bilo bi lijepo kada bismo imali duž cijele Maksimirske novu i kvalitetnu biciklističku stazu koja bi na kvalitetan način povezivala Kvaternikov trg i okretište u Dubravi. Neka se stave kvalitetne nadstrešnice na tramvajskoj stanici na Kvaternikovom trgu u smjeru istoka. Također fale nam ekrani sa informacijama o dolasku tramvaja na stanicama Mašićeva i Jordanovac u smjeru istoka. Novo postavljeni semafori su bespotrebno postavljeni (3 komada na mjestu gdje su bila 3 pješačka prijelaza gdje se nesmetano prelazila cesta, a sada se štopa promet bez ikakve potrebe).

  4. Komentari s javnih izlaganja - Maksimir 14.07.2015. on 16. srpnja 2015. at 12:36 kaže:

    Potrebna je urbana revitalizacija Maksimirske od Kvaternikovog trga do dinamovog stadiona, uključujući i platoe koji bi se pretvorili u urbane male trgove.

  5. Jana on 3. srpnja 2015. at 12:43 kaže:

    Poštovani, doista je izgradnja biciklističkog koridora istok-centar nužna! Na tom potezu nemoguće je sigurno i objektivno brzo (što bi bila svrha bicikla) stići od Dupca do Kvatrića! Često vozim tu rutu i mučim i sebe i pješake vozeći po nogostupu! Branimirova cesta također nije najbolje rješenje, vožnja sjevernom stranom Branimirove ceste je samoubilački pothvat (s tim da je nedostatak što od Heinzlove do Svetica nogostup ni ne postoji!). Tako da je rješavanje ovog pitanja krucijalno za urbanistički pristup – urbanom mjestu! (Da se razumijemo, isto vrijedi za koridor Črnomerec-Zaprešić, također i za jug-sjever… A i kretanje po Aveniji Dubrovnik od Bundeka do Rotora Billa, svi oni pothodnici… Biciklom- nemoguće!!! Povezanost Zagreb-Velika Gorica… Ili preko Domovinskog mosta, gdje je OPASNO, ili preko ranžirnog kolodvora… Jednom rječju – mi biciklisti smo jad i bijeda.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *