Črnomerec – Grmoščica: Šetnja do glinenog mosta

Črnomerec – Grmoščica: Šetnja do glinenog mosta

črnomerec

Nalazi se na spoju Črnomerca, Trešenjevke i Stenjevca, u području sjeverno od Ilice prema Mullerovom brijegu, od Ulice Črnomerec do Grmoščice. U bližem okruženju smješteni su: prometni terminal i okretište javnog gradskog prijevoza, trgovački centar Konzum, Vojarna Črnomerec, nekadašnja ciglana A. Mullera, Centar za kulturu i film August Cesarec, gradska tržnica Kustošija, crkva sv. Nikole Tavelića. U obuhvatu su tramvajsko okretište s 4 linije kao i glavni autobusni terminal Črnomerec s 21 linijom od čega 4 prema području Zagrebačke županije. Gradski značaj proizlazi iz potrebe za uređenjem prometnog terminala uz Ilicu smještenog između prirodnih šumskih predjela brežuljaka Medvednice i stambenih naselja u okruženju.

Predlaže se pješačko povezivanje prometnog terminala, nekadašnje ciglane A.Mullera, i park-šume Grmoščica, uz uređenje potoka Kustošija i Črnomerec i oblikovanje javnih gradskih površina za okupljališta i parkove. Građani naglašavaju da je parkovni prostor Grmoščice nedovoljno korišten, a moguće ga je pješački povezati s tramvajskim okretištem i obnoviti „glineni“ most kako bi se uredila neprekinuta pješačka staza.

Črnomerec

5 Komentari na “Črnomerec – Grmoščica: Šetnja do glinenog mosta

  1. Komentari iz predvorja Gradske uprave on 4. kolovoza 2015. at 13:54 kaže:

    Smatramo da takav most (stari most ciglane) nije prikladan za šetnicu, a i koliko je nama poznato, nakon prestanka rada Ciglane Zagreb taj prostor je vraćen prijašnjim vlasnicima, tako da je sada to sve privatno, a ne gradsko.

  2. Komentari iz predvorja Gradske uprave on 4. kolovoza 2015. at 13:52 kaže:

    Protivimo se stvaranju šetnice preko glinenog mosta iz više razloga:
    1. most je sagrađen za prijevoz gline i to mu je bila jedina namjena, a ne nikakvo javno korištenje;
    2. nakon prestanka rada, ciglana je bila obavezna ukloniti ruševni most;
    3. most prolazi neposredno između kuća, čime bi se značajno umanjila kvaliteta života nas samih stanara;
    4. zapadni dio mosta je na klizištu i nije siguran za uporabu;
    5. čestica na kojoj se nalazi most (k.č.br. 423/15, k.o. Vrapče novo) je u privatnom vlasništvu;
    6. već postoji gotov projekt za Mullerov brijeg koji obuhvaća nekadašnju ciglanu i terminal Črnomerec te uklanjanje mosta.

  3. Komentari iz predvorja Gradske uprave on 4. kolovoza 2015. at 13:43 kaže:

    Čudi me da Društvo arhitekata uopće izlazi sa takovim prijedlogom šetnice od Črnomerca do Grmošćice, a preko privatnih voćnjaka, 8 (osam) stambenih naseljenih kuća, na kojoj se nalazi betonsko – željezni most kojemu je vijek trajanja već odavno istekao i bio je korišten bez ikakovih dozvola, a po prestanku rada ciglane morao je biti uklonjen, što jasno stoji u dokumentima o izgradnji mosta, a koje mi vlasnici voćnjaka kroz koje je prolazio most imamo.
    Bilo bi uputno da se prije iznošenja takovih ideja prođe “trasa” buduće šetnice, a pogotovo da se pogleda u kakovom je stanju davno amortiziran most star 68 godina.
    Kada bi se i obnovio most (čijim novcima?) ne znam koji bi to “građani” koristili tu “šetnicu”?
    Domaći sigurno ne jer imaju dosta rekreacije sa održavanjem voćnjaka, a tranzitni bi sigurno umjesto na posao ili na povratku s posla “jedva čekali da se šeću po Grmošćici”.

  4. Komentari iz predvorja Gradske uprave on 4. kolovoza 2015. at 13:33 kaže:

    Za dio područja na ovoj lokaciji već je izrađen projekt uređenja, a odnosi se na terminal Črnomerec, područje Ciglane Zagreb i rušenje “Glinenog mosta” u sklopu projekta za Mullerov brijeg. Mullerov brijeg, prostor nekadašnje Ciglane Zagreb od Konzuma do Ilice i Kustošijanske ulice su u privatnom vlasništvu.

  5. Komentari s javnih izlaganja - Susedgrad 09.07.2015. on 16. srpnja 2015. at 13:03 kaže:

    Urediti šetnicu da na istom koriste stanovništvo, ne da se odlaže smeće.

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *