Avenija Dubrovnik – Većeslava Holjevca: Povezivanje kvartova

Avenija Dubrovnik – Većeslava Holjevca: Povezivanje kvartova

avenija d_veceslava holjevca

Nalazi se u istočnom dijelu Novog Zagreba, između Središća i Sopota, i obuhvaća područje oko Avenije Dubrovnik od križanja kod zgrade INA-e do križanja kod zgrade Porezne uprave. U bližem okruženju su smješteni Muzej suvremene umjetnosti, poslovna zgrada INA-e, trgovački centar Avenue Mall, Zagrebački velesajam, Dom zdravlja Siget, Crkva sv. Križa, i Građevinski školski centar. U području obuhvata se križaju gradske avenije, tu se nalazi okretište tramvaja Sopot, prolaze 3 tramvajske linije i 12 autobusnih linija, a izgrađena su i dva pješačka pothodnika. Gradski značaj proizlazi iz mogućnosti uređenja novoga centra u kojemu se spajaju smjerovi razvoja Zagreba od sjevera prema jugu uz Aveniju Većeslava Holjevca i od istoka prema zapadu uz Aveniju Dubrovnik.

Predlaže se uređenje kojim se može povećati kvaliteta javnih gradskih površina duž Avenije Dubrovnik i poboljšati povezivanje naselja Središće i Sopot. Utvrđena je potreba stanovnika za uređenjem pješačkih i biciklističkih prijelaza na križanjima u Aveniji Dubrovnik kako bi se olakšalo neisprekidano prolaženje kroz naselja.

većeslava holjevca

Komentari na “Avenija Dubrovnik – Većeslava Holjevca: Povezivanje kvartova

  1. Antonija on 14. srpnja 2015. at 17:39 kaže:

    Postovani,

    Podrzavam vas projekt iz razloga sto nekoliko godina stanujem u naselju Sopot u Novom Zagrebu. Kako vam je poznato prelazak pjesaka preko glavne prometnice u Novom Zagrebu, Av. Dubrovnik omogućen je podhodnicima (izuzev dva pješačka prijelaza na najvećim križanjima).

    Prelazak pjesaka pjesackim prijelazom omogucen je jedino pjesackim prijelazima kod Avenue Malla i u Zaprudju, a izmedju kojih je velika udaljenost (obuhvaća nekoliko naselja, Sopot, Utrine, Središće…) te je pješacima omogućen prelazak prometnice jedino neprilagođenim podhodhodnicima, što je i razlog pisanja ovog dopisa.

    Naime, nekoliko puta sam se našla u situaciji kada, zbog zdravstvenih razloga (nakon sportske ozljede, komplikacija u trudnoći), nisam mogla prijeći spomenutu prometnicu iz razloga što su mi je toliki broj stepenica predstavljao nepremostivu prepreku, a pješački prijelaz je predaleko.
    Pri izgradnji pothodnika nije se mislilo na majke s malom djecom i kolicima kojima je onemogućen ulazak u pothodnik kolicima (postoji samo rampa za invalide). S obzirom da se s druge strane prometnice nalazi jezero Bundek majke često s djecom i kolicima nepropisno prelaze (“pretrčavaju”) prometnicu i tako ugrožavaju živote, a sve iz razloga što im nije omogućen prijelaz pješačkim prijelazom duž cijelih naselja Sopot i Utrine.
    Nastavno, stepenice nisu prilagođene korištenju biciklistima, osobama koje koriste kupovna kolica, kao niti drugim osobama koje imaju fizičke poteškoće, a nisu kvalificirani kao invalidi.

    Također, u zadnjih nekoliko mjeseci prometni policajci svakodnevno novčano kažnjavaju pješake koji nepropisno prelaze prometnicu iako im nije omogućen prelazak na zadovoljavajući način. Vrlo jednostavno možete provjeriti koliko je pješaka kažnjeno na tom području grada Zagreba, koliko na drugim područjima pa da Vam bude jasno koliki je to problem koji ugrožava ljudske živote i sigurnost prometa.

    Drago mi je sto ste prepoznali kako ovaj problem muči veliki broj stanovnika naselja Sopot i susjednih naselja (Utrine, Sloboština, Središće…) već dugi niz godina te ih stavlja u podređen položaj izolirajući ih od drugog dijela grada.

    Srdačan pozdrav!

    Antonija Konjevod

Ostavi komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *